Skrydžio planavimas ir teisingo maršruto skridimas.

parašė , 2012-07-15 08:15

Skrydžio Planavimas – Teisingo Maršruto Skridimas

Tokiu būdu jūs manote, kad jūs žinote visus apie skrydžio planavimą – jūs esate patyręs pilotas; jūs žinote visus apie atsargumą, kurį jūs turite padaryti ir paimti prieš skridimą. Jūs atlikote kuro skaičiavimus, tyrinėjo oro uostą, kurį jūs skraidinate į ir tikrintas alternatyvoms, jūs žinote, kiek žmonės bus laive, jūs žinote, kaip ilgai skrydis turi paimti, ir jūs įsitikinote savo informacija, kadangi pilotas yra naujausias, klubas greta to lėktuvų. Galbūt jūs nusprendėte, kad geriausias būdas suplanuoti kovą investuoja kapitalą į skrydžio planavimo programinę įrangą. Jūs tada tyrinėjote ir nupirkote teisingą ir naudojate jį teisingai. Iš tikrųjų, nors, kuris yra tik lengva dalis, kieta dalis turi vis dar atvykti – iš tikrųjų skraidinantis teisingą maršrutą

Gerinimas, Kaip Jūs Planas Skrydis

Kas pirmas kreditas nemokamai žino tai, kas gali tempti jus nuo kurso. Net labiausiai patyrę pilotai, kurie praėjo išsamiausią planuoti procedūras, gali būti mesti nuo kurso nelauktų kliūčių. Galvokite apie visus kintamuosius; pakeitimai gamtinių sąlygų tokių kaip nelauktos audros, susigrūdimai oro uoste jūs ketinate nusileisti, vėlai pakilti, problemos su lėktuvu ar net kitais pilotais ar lėktuvais, nuskrendančiais jų kursas. Kai jūs baigėte savo kelionę, tai yra visada gera mintis tikrinti, kaip artimai jūs sekėte tą maršrutą, kadangi tai padės gerėti su jūsų skrydžiu, planuojant kitą kartą aplink. Kodėl nekalbėti su kažkokiais kitais pilotais, kurie skraidino maršrutą, kurį jūs paėmėte anksčiau?. Jie gali sugebėti duoti jums patarimą apie daiktus, kurie dažnai paveikia tą maršrutą. Taip pat tikrinkite, kad pamatytumėte, jei jūsų skrydžio planas atsižvelgė į visus būtinus reklama internete kintamuosius.

Skrydžio Planavimas Netrukdys Kurso Pakeitimams

Kas, jei jūs suprantate tuo metu, kai jūs skraidinate tai jūs išėjote kursas? Tai gali vykti dažnai, naudojant skrydžio planavimo programinę įrangą – galbūt jūs turėjote pakeisti kursą dėl nelauktos kliūties, ar galbūt jūs neteisingai apskaičiavote kažką prieš išvykimą. Jei jūs išėjote, kursas tada tik nenaudoja spėlionės, kad grįžtų greitomis. Pilotai naudoja 1 60 taisyklės sugrąžinti juos ant jų originalaus maršruto. Ši taisyklė išdėsto, kad, jei pilotas jau skraidino 60 mylių ir yra viena mylia nuo tako tada tai yra 1 laipsnio klaida. Tai reiškia, kad, jei pilotas skraidino 60 mylių 120 mylių kelionės ir yra viena mylia nuo kurso kairėn jie turės padaryti dvi laipsnio korekciją kairėn. Būtina žinoti šitas aviacijos taisykles kaip, net kai jūs turite skrydį, planuojantį žemyn vietai iš kurios mušamas golfo kamuoliukas, niekas negali paruošti jūsų tam, kad tu iš tikrųjų, kad pilotavote lėktuvą ore.

Rašyti komentarą

Vertingi patarimai keliones dar tik planuojantiems ir jau keliaujantiems! Sužinokite daugiau apie paskolos galimybę jūsų planuojamai kelionei.