Lenktyniavimo skridimas

parašė , 2013-12-05 23:55

Dauguma orinių keliautojų yra įpročio būtybės, skraidindami tą patį mažą avialinijų komplektą nuolat.

Šis reiškinys gali būti būtinybe, specialiai žmonėms, kurie gyvena šalia mažų oro uostų, aptarnautų tiktai vienų ar dviejų vežėjų. Tai gali būti spąstais, nustatytais avialinijų, kurios kontroliuoja "tvirtovės centrus" kaip Atlanta ir Sinsinatis (Delta), Dalasas-Fort-Vertas (amerikietis) ir Čikagos O’Hare (skilimas tarp amerikiečio ir Suvienytas). Tai gali būti sąmoningu sprendimu, jei toks, kuris yra dažnai valdomas noro surinkti punktus vienos avialinijos ištikimybės programoje.
Bet dažnai tai yra tik rutina. Mes skraidiname tą pačią avialiniją visada, ir todėl, mes nežinome, kaip kita pusė gyvena. Aš turiu savo savus asmeninius avialinijos numylėtinius, koncentruodamas mano vidaus kelionę į JetBlue ant Rytų pakrantės, Pietvakarių Vakaruose, ir Mergelės Amerika ant ilgų nuo pakrantės prie pakrantės skrydžių, kai aš noriu prieigos prie Wi-Fi. Jūs pažymėsite, kad niekas iš didelių palikimo vežėjų nėra mano sąraše.

Tokiu būdu tai buvo neįprastas maršrutas, kurie padeda mane ant Suvienytų skrydžių nuo Didžiojo Druskų ežero Miesto į Niuarką, N.J., praėjusiame savaitgalyje, jungimas per Denverį. Aš turėjau galimybę pamatyti tai, ką aš praleidau.

Pirma, aš praleidau mokesčius už krepšio tikrinimą. Pietvakariai leidžia du laisvus languotus krepšius per skrydį. JetBlue leidžia tokį. Ant Suvienytas ir jo didelės avialinijos perai, jei jūs nenešate avialinijos firminės kreditinės kortelės, turi tam tikrą lygmenį dažno lakūno padėties, mokesčio už pirmosios klasės bilietą, ar kitaip netiesiogiai moka už ne bandymo privilegiją perpildyti visas jūsų pasaulietines prekes į viršutinę šiukšlių dėžę, jūs ketinate užmokėti bent jau 25$, kad tikrintumėte krepšį. Daugiau, jei krepšys yra per didelis. Tokie mokesčiai buvo aplink per daug metų.

Kai jūs registruositės, Suvienytas kioskas pasakys jums, jei jūsų skrydis bus perpildytas rezervuojant vietas. Aš susidūriau su perpildytais rezervuojant vietas skrydžiais abiem kryptimis šioje kelionėje, su Delta ant išvykstančio ir Suvienytas po sugrįžimo. Avialinijos pasiūlė išmokėti kompensaciją savanoriams su kelionės kvitais. JetBlue niekada neperpildo rezervuojant vietas, ant teorijos, kad, kai tik vieta buvo parduota nėra jokio reikalingumo parduoti tai vėl. Pietvakariai labai retai perpildo rezervuojant vietas. Ant perpildyto rezervuojant vietas skrydžio, jei pakankamai savanorių nežengia į priekį, kažkas, kas turi bilietą ketina būti paliktas liūdnai už.

Nėra jokių paskirtų vietų ant Pietvakarių, tokiu būdu nėra jokių premija įvertintų vietų. JetBlue kaltinimai, papildomi "Net, Daugiau Kosminių" vietų ir išleis jus pirkti jūsų kelią ant greitesnės saugumo linijos 10$ ant daugelio skrydžių. Suvienytas paėmė premijos įkainojimą į skirtingą lygmenį. Registravimo kioskas rodė kiekvieną atidarytą vietą ant mano skrydžių, kiekvieno su jos sava kaina patobulinti. Perėjimo vieta išėjimo eilėje kainavo 40$ ant 90 minučių skrydžio į Denverį. Aš norėjau pasivyti kažkokį labai reikalingą miegą reliatyviame patogume, tokiu būdu aš paėmiau tai. Kitos vietos, kurios neturėjo jokios akivaizdžios naudos per mano anksčiau rezervuotą sutarimą nešė mažesnes premijas. Aš nemačiau jokių vietų, kurias aš galėjau paimti veltui, tokiu būdu aš manau, kad tai kainuoja pinigus tik persigalvoti.

Mano patobulinta vieta neatvyko su ankstyvesniu įsėdimu. Aš buvau Grupėje 5 gavimas ant savo skrydžio. Jie turi pavadinti tai Grupe L, paskutiniam. Aš buvau Grupėje 5 ant ilgesnio Denverio-Niuarko skrydžio, taip pat. Tiktai apytiksliai tuzinas keleivių buvo perkeltas tai grupei. Aš pasakiau vartų palydovui, kad mes buvome vaikai, su kuriais niekas nenorėjo sėdėti per priešpiečius. Jo juokas pasakė man, kad aš buvau teisus.

JetBlue ir Pietvakariai atiduoda nemokamai užkandžius ant faktiškai visų jų skrydžių. (Aš negaliu kalbėti nuo patirties apie iš tikrųjų trumpus šuoliukus, todėl, kad aš visada vairuoju, o ne skrendu tokiu reisu.) JetBlue taip pat parduoda valgius. Trenerio ant Suvienytas, nebuvo jokio nemokamo maisto apskritai ant trijų su puse valandos skrydžio į Niuarką. Darbščios stiuardesės buvo perėjime su maistu ir gėrimo vežimais, parduodamos supakuotus valgius ir užkandžius, pirmas dvi valandas po to, kai mes nusistovėjome. Tai padarė tai sudėtinga keleiviams pajudėti aplink kabiną, jei, pavyzdžiui, jie norėjo pasiekti trenerio klasės tualetus Boeing 737 užpakalinėje dalyje. Trenerio keleivius tokiu būdu nusiuntė, vilkdamiesi į pirmąją klasę lav, kuris turbūt nejaudino keleivių viršuje priekis, kas laukia, kad nelauks ant linijos, kad panaudotų patogumus.

JetBlue niekada nenaudoja vežimų, ir tokiu būdu neblokuoja perėjimų ant jo lėktuvo. Stiuardesės neša gėrimus ant padėklų, ir yra geros praėjusių klientų perėjimuose suspaudime.

Nebuvo jokio interneto ar televizijos ant trumpo šuoliuko į Denverį. Lėktuvas ant ilgesnio skrydžio turėjo televiziją su daug platesniu DirecTV kanalų pasirinkimu, negu yra pasiekiamas ant JetBlue. (Pietvakariai neturi jokių televizijų.) Bet JetBlue televizijos kanalai yra laisvi, išskyrus kino filmus ant jo vidaus skrydžių. Kadangi aš nenorėjau užmokėti 8$ (tai bus 6$ ant trumpesnio skrydžio), mano United ekranas buvo tamsus – ne, net skrydžio progreso vaizduoklis buvo pasiūlytas nemokamas.

United trenerio audeklo kėdė buvo plonai sušvelninta. Tai nėra didelė problema man, kadangi aš nešu teisingą kiekį pastatytų – pamušime pamušalu. Bet aš tikrai praleidau patogias odines kėdes, kurios yra standartinės ant mano trijų mėgstamų vidaus linijų.

Tačiau, aš atvykau saugiai, laiku, kartu su mano manta. Tai yra tuo, ko mes laukiame komercinėje kelionėje lėktuvu, ir tai yra, didžiąją laiko dalį, ką mes gauname. Suvienyti darbuotojai buvo draugiški ir kaip pritaikantis kaip avialinijos leistos taisyklės.

Aš numatau Suvienytas, laimėjo didžiausias visų varžybas: Tai turėjo sąrašą, kuris leido man pasiekti nuo Jutos Niu Džersį, tuo laiku aš norėjau važiuoti. Mano mėgstamos avialinijos nepadarė, tokiu būdu Suvienytas gavo mano verslą. Bet koks trūkumų jų produkte, didelės avialinijos visada turi pranašumus, kurie atvyksta su buvimu didelis.

Gale, aš buvau patenkintas turėjęs galimybę pabandyti lenktyniavimą dėl įvairumo. Tai leido mane matyti tai, ką aš praleidau. Dabar aš žinau: aš nenepataikiau daug.

Rašyti komentarą

Vertingi patarimai keliones dar tik planuojantiems ir jau keliaujantiems! Sužinokite daugiau apie paskolos galimybę jūsų planuojamai kelionei.