Pasakojimas apie dvi avialinijas ir kodėl besisekantis geriau
Bet kas, kas važiavo lėktuvu bet kuriuo metu neseniai turbūt supranta, kad yra daug skirtumų tarp kelionės lėktuvu šiandien nuo to, kaip tai buvo prieš 1970-uosius. Kai Prezidentas Karteris išreguliavo avialinijos pramonę 1970-ųjų pabaigoje su ekspresu, išdėstytu priežastis tuo laiku, kad padidintų lenktyniavimą ir padarytų tai daugiau vartotojo draugiškas, nedaug padarė jis turbūt supranta neįtikėtiną išsišakojimą nuo tų veiksmų. Jei kažkas buvo laiku, deformuoja ir užmigo 1975 ir pabudo šiandien, jis, pasaulis yra sukrėstas pamatyti tai, kuo pramonė tapo. Daugelis pagrindinių sms siuntimas tos eros avialinijų ar neišliko, susivienijo, ar yra tikrai ne dominuojantys vežėjai šiandien. Nueitas yra avialinijos legendos tokios kaip Kaistuvo Am, TWA, Rytinis, ir taip toliau, ir Suvienytas, Žemyninis, Amerikos Oras, ir Šiaurės vakarai buvo apimti daugialypių susijungimų
Kelios avialinijos, apimdamos kelis, kad jis būtas sukurtas dvidešimt – pirmas šimtmetis, tapo pagrindiniais žaidėjais, tuo metu, kai šitie ankstesni didieji žaidėjai dabar kovoja. Valdžiusi ir valdytas mažmeninis pardavimas, urmas, kelionė, ir konvencijos kompanija 1980-aisiais ir 1990-ieji, ir buvimas Atvejo Vadybininkas per trisdešimt metų, visa avialinijos verslo plano išsišakojimo reklama internete sąvoka pasirodė. Tokiu būdu, pasakojimas apie dvi avialinijas, amerikiečių Avialinijas ir Reaktyvinę Mėlyną spalvą.
Yra daug skirtingų palyginimų tarp dviejų avialinijų, ir apačioje aš tik paliesiu paviršių kelių, Tačiau, pagrįstas šitais palyginimais, kuriuos gana lengva pamatyti, kodėl Reaktyvinė Mėlyna spalva sekėsi geriau.
1. Palyginkime du avialinijų terminalus centro oro uoste kiekvienam, Niujorko Džonas Ficdžeraldas Kenedis Tarptautinis Oro uostas. Dauguma mūsų būtų turbūt nustebinta sužinoti, kad Reaktyvinė Mėlyna spalva dabar turi daugumą skrydžių ir iš šio oro uosto. Tuo metu, kai amerikiečių Oras patobulino savo terminalą, tai yra nestebinantis palygintas, kad Skristų Mėlynos spalvos paroda.
2. Reaktyvinės Mėlynos spalvos lėktuvų flotilė yra vienas iš naujausių pramonėje, tuo metu, kai amerikietis yra vienas iš seniausių. Skirtingai nuo kitų naujesnių avialinijų. greitas kreditas Reaktyvinės Mėlynos spalvos verslo planas turėjo tiktai nupirkti naujus lėktuvus. Reaktyvinė Mėlyna spalva turi DirectTV vaizduoklius ir komplektus kiekvienoje vietoje, XM palydovo radije, ir odoje plačiau patogesnės odinės vietos (palyginti su amerikiečiu daugiausia audeklas), su dauguma vietos kojoms ištiesti bet kokio pagrindinio vežėjo pigiausioje klasėje.
3. baidariu nuoma Reaktyvinių Mėlynų padavimų laisvi užkandžiai su pasirinkimu, tuo metu, kai amerikietis, ant vidaus skrydžių, tiktai parduoda jų užkandžius.
4. Reaktyviniai Mėlyni leidimai keleivio pirmas krepšys, kuris skraidintų laisvas tuo metu, kai amerikietis krauna 25$ pirmam ir 35$ antram languotam krepšiui. Tuo metu, kai abi avialinijos leidžia jums išspausdinti jūsų savą įlaipinimo taloną, Reaktyviniai Mėlyni leidimai jūs, kad prieš-registruotųsi anapus jūsų languoto bagažo, ir net užmokėtų už papildomus krepšius iš anksto. Aišku, tai supaprastina procedūrą oro uoste.
5. Reaktyvinė Mėlyna spalva buvo viena iš pirmų avialinijų, kurios turėtų vieną – būdas įvertins, užuot tiktai suteiks žemiausiai mokesčio už važiavimą kelionei pirmyn ir atgal savaitgalio buvimą. Tuo metu, kai beveik diabetas kiekviena avialinija daro tai šiandien, tai atrodo nurodantis skirtumo tarp proaktyvaus ir reaguojančio verslo plano.
Dauguma keliautojų, kai klaustas neseniai, parodė pirmenybę išsišokėlio vežėjui. Aš išgirdau terminalą, valgius, tarnautojo požiūrį, lėktuvus, ar atrodo, kas yra labiau teigiamas suvokimas, panaudotas kaip kai kurios iš priežasčių. Kai originalūs nuolaidų vežėjai tokie kaip Žmonių Ekspresas pradėjo giliai nukainotus mokesčius už važiavimą, tų laikų pagrindiniai vežėjai skatino faktą, kad jie aprūpino valgius, ir taip toliau, ir panaudojo paslaugą kaip pateisinimą jų aukštesnėmis kainomis. Šiandien, yra labai nedaug paslauga beveik bet kokio vidaus vežėjo pigiausioje klasėje. Nueitas yra dienos karštų valgių, dvi mokesčio nugaros, anapus kurių registruojama, ir taip toliau. Atrodo, kad Reaktyvinės Mėlynos spalvos verslo planas buvo gautas kaip kūrimas patogios patirties, su kai kuriomis paslaugomis jei, ir laisvas pasilinksminimas, naudojimas naujesnių lėktuvų ir daugiau kojos kambario pasiūlymas. Amerikietis iš naujo neišrado savęs ar prisitaikė pakankamai, kad pakankamai gautų naudą. Amerikiečio įsiskolinusi struktūra, ir aukštos darbo išlaidos žalojo, ir tai galbūt bus pagrindinis palengvėjimas, iš kurio jie turi naudos dėl jų neseno bankroto sisteminimo. Dar, bent jau dabartiniu metu, pasakojime apie dvi avialinijas, amerikietis nesisekė gerai!