Kelionės pranešimas iš Frankfurto į Maskvą per Moldovą
Sveikas brangūs skaitytojai,
Šiandien aš imu jus kelionėje su mažesne žinoma avialinija. Tai neturi pirmosios klasės kabinos ar tam tikros poliruotos paslaugos, bet Europos avialinijai tai yra vieneri iš labiau egzotinių vieno dolerio banknotų ir tikrai malonios išvykos.
Orinė Moldova yra nacionalinė oro transporto bendrovė respublikos Moldovos ir šiuo metu turi dviejų A320, dviejų E190LR ir vieno A319 flotilę. Toliau ant jie taip pat šiuo metu nuomoja A320 Graikijos ACMI operatoriaus Olympus Airways. Šiuo metu jie aptarnauja daugoka miestus Europoje, bet taip pat ir kai kuriuos rusų ir turkų maršrutus nuo jų centro KIV (Chisinau).
Aš paėmiau maršrutą nuo Frankfurto į Maskvą per Chisinau, kadangi jie turėjo papratimą pasiūlyti ganėtinai patrauklius mokesčius už važiavimą ir puikūs skrydžio laikai.
Taip važiuokime truputį!
Kad pasiekčiau Frankfurtą, aš turiu iš esmės 4 pasirinkimą: pasiekti ten automobiliu, bet užmokėti sėkmę už tai, kad ji statė automobilį, jokia padėka! Sugauti ilgo atstumo autobusą, su jų kada nors ilgalaikiais užlaikymais, taip pat jokia padėka. Ir paskui paimti traukinį, ar regioninis be perkėlimo, ar ilgo atstumo LEDAS su perkėlimu. LEDAS su perkėlimu yra vis dar pusvalandis greičiau ir tiktai 10 mins perkėlimo karto, rūšiuoto. Mano Nuolaidų Bahncard kortelės dėka, kreditinės kortelės pakenkimas nebuvo taip blogas.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Po apytiksliai 2 valandų ant turėklų išlaidų mes atvykome laiku į Frankfurtą.
Bet dėka milžiniškos statybų aikštelės, kuria Frankfurto oro uostas yra, žmonių iniciatorius, kuris jungia 1 ir 2 Terminalą buvo ne tvarkoje šiandien, tokiu būdu lėtas perkėlimo autobusas tai buvo. Registravimo eilė buvo gana trumpa, ir gana netrukus aš galėjau prasibrauti airside.
Kadangi Vokietijos muitinė atidarė savo elektroninius imigracijos vartus, tai paprastai niekada neužima daugiau laiko negu 3 mins, ir tai labai patogu mano nuomone.
Airside ten nebuvo daug, kad padarytų, tokiu būdu po trupučio laukia, įsėdimas buvo jau paskelbtas. Autobusu. Kaip visada. Su Oru Moldova.
Atrodo, jie visada turi toliausią prijuostės poziciją toli nuo 2 Terminalo, kuris yra gražus todėl, kad jūs gaunate laisvą autobusų prijuostės kelionę po 10-15mins, ir eismas Frankfurte per rytines valandas yra įdomus su visu widebodies atvykimu.
Įsėdimas buvo greičiau skubiai padarytas, bet po kažkurio laiko, kurį Bundespolizei (Federacijos policija) atnešė vyrui ant lėktuvo. Kadangi aš nugirdau pasikalbėjime, jis prašė prieglobsčio Vokietijoje, bet tam paneigė, ir jį nusiuntė namie.
Bet kokiu būdu skrydis buvo apytiksliai 70 % pilnas, bet deja aš turėjau vietos pagalbininką.
Skrydžio laikas buvo paskelbtas kaip apie 2h30, ir skubiai mes buvome ant mūsų kelio.
Kabina yra gana patogi ant jų E190s su pakankamai erdvės išsiplėsti.
Šio skrydžio paslauga susidėjo iš gėrimo, kuriam vadovaujama ir labai skanus lašišos sumuštinis, kuris daužė daugumą kitų inflight sumuštinių, kuriuos aš turėjau anksčiau.
Po to aš atsipalaidavau truputį su gera muzika ir tiesiog gėrėjausi vaizdu iš lango, kuris buvo ypač įdomus, artėdamas prie Chisinau.
Perkėlimas Chisinau yra paprastai labai greita reikalo priežastis, oro uostas yra labai mažas, ir išvykimo salė tiktai turi apytiksliai 5 autobusų vartus.
Bet į mano nuostabą, kadangi aš buvau čia paskutinis jie perdažė visą išvykimo rajoną, ir dabar tai yra iš tikrųjų labai gražus mažas oro uostas. (Tiktai neigiamas aspektas, kad dabar jūs turite praeiti neapmokestinamą parduotuvę, bet su jų puikiais moldovian vynais, tai galėjo būti blogiau).
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});
Kitas skrydis į Maskvos Domodedovo laimei pasikeitė nuo A320 į jų A319, kuris turi daug geresnį vietos metimą ir bendrą patogumą.
Skrydis buvo labai greitas ir paslauga, identiška skrydžiui anksčiau šio.
Paskui apytiksliai 1h30 mes nusileidome Domodedovo, kur chaosas prasidėjo.
Domodedovo gali būti neįtikėtinas perpildytas popiete ir šiandien nebuvo joks skirtumas. Laimei daug imigracijos prekystalių buvo atidaryti, ir tai paėmė tiktai apie 30mins praeiti. Artėjant laikui, kai aš buvau bagažo salėje, lagaminai jau darė savo kelius ant juostos.
Kad pasiekčiau Maskvos centrą, aš išrinkau paimti autobusą, kadangi iš pradžių tai tiktai kainuoja 80RUB ir 2-asis, tai gauna mane daug arčiau, kur aš turėjau nueiti, negu Aeroexpress traukinys ir taksi ant to paties maršruto nėra iš tikrųjų greitesni negu autobusas bet kokiu būdu.
Kad nuspręsčiau aš galiu pasakyti, kad Oras, kurį Moldova pasiūlė vėl maloniai išvykai ir mano nuomone, jie yra graži maža avialinija.