Bandomasis stygius – tai tikra ir ką tai galėjo reikšti?

parašė , 2013-11-06 18:02

Atsiminkite, kad scena filme "Gaudo Mane, Jei Jūs Galite" kai avialinijos pilotai, apsirengę jų traškiomis, mėlynomis Kaistuvo Am uniformomis, pasirodyti iš taksi, ir ženkite sulėtintas vaizdas į Niujorko viešbutį, žavias stiuardeses vilkime?

Tas bandomojo aukšto mokesčio, didelės pašalpos, laisvos kelionės kelionės lėktuvu atvaizdo aukso amžius, visuomenė pagarba šiek tiek blankta ilgainiui, ir daugelis aviacijos pramonėje yra sudominti, kad nebus pakankamai pilotų, kad atitiktų būsimą paklausą.

Pastaraisiais metais, kai kurie skaičiai ir statistika buvo išleisti, rodydami, kad vadinamasis bandomasis stygius iš tikrųjų vyksta. Yra iš tikrųjų bandomojo stygiaus? Ir jei taip, kas reiškia į pramonę?
Žvilgsnis į Kai kuriuos Skaičius

Pagal federalinės Aviacijos Administracijos JAV Pilietinę Lakūnų Statistiką, FAA išleido truputį daugiau, nei 55 000 studentų bandomųjų pažymėjimų 2011. Tai yra viršuje daugiau kaip 100 nuo praėjusių metų, bet vis dar netenka beveik 67 000 studentų licencijų 2001. 2011, FAA išleido tik daugiau kaip 8 500 komercinių bandomųjų pažymėjimų, žemyn nuo aukšto 12 299 2002.

Boingas neseniai publikuodavo savo "2012 Piloto ir Techniko Perspektyvą," pramonė eina – kad vestų tiksliam būsimų skrydžio eismo apimčių ir reikalavimo pranašavimui. Boingas numato maždaug milijono naujų komercinių avialinijos pilotų ir palaikymo technikų reikalingumą iki 2031, apimdamas 460 000 naujų komercinių avialinijos pilotų ir 601 000 palaikymo technikų.

Jų "bandomojoje perspektyvoje," Boingas išdėstė, kad bandomasis stygius jau iškilo daugelyje pasaulio sričių. Avialinijos visame pasaulyje plečia savo flotiles, ir skrydis numato atitikti augančią paklausą pasirodančiose rinkose, ir Azija ypač patiria užlaikymus ir naudojamą pertraukimą, turėti pilotuoti planavimo apribojimus.

Reguliavimo Smukimo Priežastys?

Jei naujų pilotų skaičius mažėja, tuo metu, kai jų reikalingumas didėja, kas sukėlė skirtingumą? Tam tikri reguliavimo pakeitimai galėtų būti kalti.

Regionals kilimas. Pradžia galėjo būti surasta atgal iki 1978, kai Avialinijos Reglamentavimo panaikinimo įstatymas tapo federaliniu įstatymu, nunešdamas vyriausybės subsidijuotą airfares ir leisdamas laisvosios rinkos lenktyniavimą vairuoti žemyn bilieto kainas.

Žemesni mokesčiai už važiavimą ir lenktyniavimas tarp pagrindinių vežėjų reiškė, kad avialinijos sąjungos prarado dalį savo derėjimosi valdžios. Žemesnė nauda privertė kažkokį majorą numesti nuo punkto prie punkto maršrutus už centru pagrįstą nukreipimą.

Regioninės avialinijos tapo populiaresnės, bet jie pasamdė mažiau – patyrę pilotai mažiau negu jų kolegoms pagrindiniuose vežėjuose. Šiandien, pirmas pareigūnas regioninėje avialinijoje pradeda sukūrimą apytiksliai 25.000$ per metus – ne tiksliai konkurencingas atlyginimas.

Pensinis amžius tęsėsi. 2007 m. gruodį, FAA išleido tvirtinimą, pailginantį privalomą pensinį amžių komerciniams pilotams nuo 60 iki 65 amžiaus metų. Kai nauja taisyklė įsigaliojo, įvyko, buvo banga pilotų, besiruošiančių atsistatydinti, kuris galbūt paralyžiavo pramonę su bandomuoju stygiumi. Ištęsimas užlaikė daug bandomojo išėjimo į pensiją penkerius metus į 2011 m. gruodžio, ir keli tiki visais tais pilotais, kurie pradėjo atsistatydinti iki 2011 galo, sukūrė padidėjimą, pageidaujamą naujiems pilotams.

Poilsio reikalavimai padidėjo. Apie tą tą patį laiką 2011 m. gruodžio pabaigoje, JAV Transportavimo ir FAA Skyrius paskelbė naują komercinį bandomąjį nuovargio poilsio reikalavimą. Nauja taisyklė reikalingas, kad kiekvienas pilotas ilsėtųsi bent jau 10 valandų anksčiau skrydžio pareigos periodo – dviejų valandų padidėjimas per senas taisykles. Nauja taisyklė taip pat reikalingas, kad pilotas miegotų nepertraukiamas aštuonias valandas 10 valandų poilsio periodo viduje. Naujos taisyklės savo ruožtu reikalingas, kad daugelis majoro pasamdytų tūkstančius naujų pilotų, kad prikibtų prie naujų poilsio reikalavimų, būdamos reikšmingo naujo samdymo priežastis per valdybą.

Padidėjimas per skrydžio valandas. Kita nauja FAA taisyklė, paskelbta 2012 m. vasario, reikalingas, kad skrydžio kapitonai turėtų papildomas 1 000 valandų skrydžio laiko virš 1 500, kad priimtų avialinijos transporto pilotą (ATP) pažymėjimas. Abu kapitonai ir pirmi pareigūnai turės imtis papildomo mokymo gauti ATP, apimdami 50 multimašininės skrydžio patirties valandų. Taisyklė buvo priimta atsakant į 2009 Colgan Lėktuvo sudužimą Bafalo, Niujorke ir įsigalios 2013 m. rugpjūčio. Padidintos mokomosios valandos pridės reikšmingą laiką ir kainuos naujiems pilotams, bandantiems baigti universitetą.

Kiti Galimi Faktoriai, Kurstantys Stygių

Skrydžio mokyklos išlaidos. Per tuos metus, bandomojo išsimokslinimo finansavimas tapo brangesnis ir sunkesnis gauti paskolą. Skrydžio mokykla komerciniam avialinijos pilotui mokymas gali kainuoti tiek daug, kiek $80.000 – paprastai ant jau egzistuojančių kolegijos laipsnių viršūnės. Kariuomenės G.I. Bill daugiau nemoka už vieną pozicija skrydžio mokymas, ir federalinis finansininkas Sallie Mae dabar tiktai aprūpina mokymo paskolas tam tikroms skrydžio mokykloms dėl aukšto post-9/11 numatytosios normos.

Kariuomenės pakeitimai. Daugiau pilotų nusprendžia pasilikti kariuomenėje, o ne skristi privatusiame sektoriuje. Tai sumažino aprūpinimo baseiną kariuomenės mokytų pilotų, pasamdytų avialinijų. Taip pat, skaičius pilotų kariuomenėje labai sumažino, iš dalies dėl padidinto naudojimo Nepilotuojamų Oro Transporto priemonių (UAV).

Pramonės Perspektyvos Žvilgsniai, Geri

Nepaisant iššūkių nubrėžia bendrais bruožais virš, būsimi žvilgsniai, ryškūs aviacijos pramonei visumoje. Kaip JAV. ir pasaulio ekonomika auga, ir avialinijos užsako tūkstančius naujų komercinių reaktyvinių lainerių daugiau kaip kitus 20 metų, reikalavimas pilotus, mechaniką ir dėstytojus tiktai padidės.

Kadangi lėktuvų nauja karta užvaldo, lėktuvo patikimumas gerės, palaikymo tikrinimo intervalai pailgins, ir reikalavimas palaikymo personalui tęs plėstis su globalinės flotilės dydžiu.

Ant bendrosios aviacijos (GA) priekis, FAA mato reikalavimą verslo aviaciją, augančią per ilgą laiką, ir numato GA valandas, skraidintas, kad padidintų 2.2 procentų per metus vidurkį per 2031.

Pilotams, galimybės gausiai yra: Azijos Ramiojo vandenyno regionas pareikalaus apytiksliai 185 600 pilotų. Europa bus antra, reikalingas daugiau kaip 100 000 pilotų iki 2031, ir Šiaurės Amerikoje, reikalavimas bus 69 000 naujų pilotų po kitų 20 metų.

Yra bandomojo stygiaus grėsmės? Galbūt – bet jei taip, tai atspindys augančio reikalavimo pilotus, ir tai yra geras daiktas pilotams ir pramonei.

Kaip asmenys, mes galime padėti atitolinti būsimą stygių, drąsindami kitą potencialių pilotų kartą nueiti tam, mokytis tinkamai ir pasinaudoti karjeros galimybėmis, pasiekiamomis jiems. Kadangi, nepaisant pramonės pakeitimų, būdamas užmokėtas, kad skraidintų lėktuvą yra vis dar gana vėsus būdas uždirbti atlyginimą.

Rašyti komentarą

Vertingi patarimai keliones dar tik planuojantiems ir jau keliaujantiems! Sužinokite daugiau apie paskolos galimybę jūsų planuojamai kelionei.