Ten kokia nors logika yra į airfares?.
Skridimo išlaidos komerciškai tampa juokingos, ir net su vis daugiau žmonių, nusprendžiančių skristi konfidencialiai ar variklis į jų maršrutą, komercinės avialinijos vis dar atranda būdus padaryti daugiau pinigų su kiekvienu bilieto pardavinėjimu. Daug avialinijų turėjo normos išvykas nedelsiant po 9/11. Tai atrodo gana ironiška kadangi jie pritarė, kad teroristai, kad sėstų į lėktuvus tada tvirtino, kad jie turėjo įkrauti daugiau bilietams dėl paskolos bedarbiams didėjančių saugumo kriterijų.
Ne stebėtinai, jei jūs žiūrite į savo avialinijos bilietą jūs pamatysite, kad daugiausia papildomi mokesčiai, kuriuos jūs turite užmokėti už savo airfare neina į oro uosto saugumą, bet tiesiog įeina į avialinijų kišenę. Ir šitie mokesčiai visiškai neina pas tuos, kas dirba avialinijos pramonėje, kadangi nesenas studijavimas parodė, kad daugumos avialinijos tarnautojų net nedaro pakankamai daug, kad sulaikytų juos nuo vyriausybinės pagalbos šiuo metu
Taigi kodėl yra tai, kurie ne tiktai turi avialinijos bilietų kainą padvigubėjo per praėjusius 10 metų, bet savo ruožtu taip pat buvo padidėjimo kitų mokesčių, jungtų su kelione lėktuvu be to? Kai jūs žiūrite į tai, lengva pamatyti, kad atrodo, komercinės avialinijos susižeria dolerius ir dar visada atrodo kovoja. Klausimas vis dar lieka…, kiek jis kainuoja, kad valdytų komercinę kreditas avialiniją?
Ir jei jūs iškelsite šį klausimą, jūs tikėtina atrasite, kad yra labai mažai pateisinimų dėl to, kodėl komercinė avialinija kainuoja tiek daug bėgti. Tai ypač matoma, kai jūs galvojate apie didesnį paveikslą ir atrandate, kad komercinė avialinija priims apytiksliai 3 iki 4 kartai, kas privati chartijos kompanija būtų per skrydį, ir šitos kompanijos visų sutikimu gauna didoką naudą savo pasiūlymui.
Daugmaž viskas gali beveik priversti asmenį norėti žinoti, jei komercinė avialinijos pramonė nėra tik priekis kitam įmonės tipui. Galų gale, jei tai yra iš tikrųjų apie zidiniu kapsules klientų aptarnavimą ir naudos gavimą tada, kodėl yra tai, kad atrodo, kad su kiekvienu nauju kaltinimu ir kiekvienu pažemintu skrydžio tvarkaraščiu atrodo, jie vietoj to baido klientus? Gerai, sąžiningai tai stimuliuojantis suprasti. Tuo metu, kai yra rimtų pagrindų skridimo kainai, kad būtų klestintis, tai turi menką prasmę kodėl išeina, kad privati chartijos kompanija gali pasukti naudą tuo metu, kai komercinės avialinijos negali į.